تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای برگزاری اردو راهی آفریقای جنوبی می‌شود که فوتبال این کشور نیز مانن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
گزارش فارس از وضعیت نامشخص حریفان ایران در ژوهانسبورگ
ما تعطیل،‌ آفریقای‌ جنوبی هم تعطیل؛ تیم‌ ملی با کدام تیم بازی می‌کند؟/ در انتظار لابی کی‌روش

تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای برگزاری اردو راهی آفریقای جنوبی می‌شود که فوتبال این کشور نیز مانند لیگ ایران به مدت ۵۰ روز تعطیل است.

خبرگزاری فارس: ما تعطیل،‌ آفریقای‌ جنوبی هم تعطیل؛ تیم‌ ملی با کدام تیم بازی می‌کند؟/ در انتظار لابی کی‌روش
  •  

به گزارش خبرگزار فارس، ملی‌پوشان فوتبال ایران بامداد یکشنبه آینده برای برگزاری اردویی تدارکاتی در حالی راهی آفریقای جنوبی می‌شوند که فوتبال این کشور به خاطر تعطیلات کریسمس، حدود یک ماه به حالت نیمه تعطیل درخواهد آمد و از فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها گرفته تا هرگونه فعالیت ورزشی دیگری خبری نخواهد بود.

تعطیلات آفریقای جنوبی از 14 دسامبر 2014 (23 آذر) یعنی همزمان با ورود ملی‌پوشان به ژوهانسبورگ آغاز خواهد شد و تا 12 ژانویه 2015 (22 دی) ادامه خواهد داشت؛ البته تعطیلات دانشگاه‌ها و مدارس از روز جمعه 21 آذر آغاز و تا 10 دی ماه ادامه خواهد داشت.

لیگ برتر فوتبال آفریقای جنوبی نیز پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آذر پیگیری می شود و لیگ برتر این کشور نیز در میان فصل تعطیلات 50 روزه را تجربه خواهد کرد تا احتمال بازی با تیم‌های باشگاهی نیز با این وضعیت کمرنگ شود.

*حریف تدارکاتی پیدا می‌شود؟

پیش از این کادرفنی تیم ملی از احتمال برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی آفریقای جنوبی یا کنیا خبر داده بودند که خیلی زود مشخص شد شاگردان کی‌روش در آفریقا با این تیم‌ها بازی نخواهند کرد.

با این حال صحبت از بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی به میان آمد اما از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری آفریقای جنوبی در 5 روز اول حضور تیم ملی خود را برای رقابت‌های هفته هفدهم آماده خواهند کرد و در 5 روز دوم نیز وارد تعطیلات می‌شوند، به نظر می‌رسد برگزاری دیدار تدارکاتی حتی با تیم‌های باشگاهی نیز در اردوی دوم خارجی تیم ملی منتفی باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 13140462
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7